0212 232 39 90 - 0(532) 275 11 30 info@clinimed.com.tr
EN

Diyetisyen ile Kilo Kontrolü ve Beslenme Danışmanlığı

Ofiste bugün ne yesem ?

Günümüzün en büyük sorunlarından biri  olan sabahtan akşama kadar kapalı ışık görmeyen odalarda oturarak çalışanların kilo problemi. Mesaiye yetişebilmek için günün en önemli öğünü olan kahvaltıyı maalesef ki her zaman atlıyoruz. Kahvaltı hiçbir zaman atlanmadan yapılması gereken en önemli öğündür. Neden ? Çünkü kahvaltı günlük almamızın gereken enerjinin yaklasık olarak %40 ını kapsamaktadır. Sabah yapılan kahvaltı sizi daha zinde daha canlı olmanızı sağlarken  öğle molasına kadar ”BUGÜN NE YESEM” düşüncesiyle hep daha fazla kalorili yiyeceklere yönelmenize engel olacaktır. İdeal olan 7-8 saatlik uyku durumunuzdan kurtulduğunuzda metabolizmamızı yeniden canladırmak ve hızlandırmak için sabah yapcağınız kahvaltı sizi daha verimli hale getirecektir.
Kahvaltıdan sonraki en önemli öğünde öğle yemeği. Çoğunlukla akşama kadar öğle yenilen yemekle durulmakta açıkılsa bile bir şey atıştırmaya vakti olmayanlar ne yapacak? Öğlen yemeklerinde sizi daha uzun süre tok tutacaklar yiyecekleri tercih edeceksiniz. Fasfood tan tamemen uzak duracağız hem bizi daha çabuk açıktırdığı gibi hemde kilo almamızı sağlayan tuzaklara kanmayalım. Öğlen yemeklerinizde daha çok protein ağırlıklı (köfte, tavuk, balık, et)yiyecekleri ana yemek olarak tercih edelim yanına mutlaka bir salata istiyelim, içecek olarak ayran yada yemeklerinizin yanına yoğurt mutlaka alın. Yemeklerin soslarını yemeğinizn yanına isteyin ve sadece acı sosları yemeğinizi ekleyin.
”7 den sonra yersem kilo alırım o yüzden akşam yemek yemeden yatıyorum” diyenleri tebrik ediyorum 🙂 bu sekilde daha fazla kilo alacağınızı başta belirtmek isterim. Açlık durumunda metabolizmamız yavaşlar ve bir daha o metabolizmayı hızlandırmak içn yediğiniz yemeklerle verdiğiniz kiloları ilk olarak geri alırsınız.
Peki o zaman akşam ne yiyeceğim ? Öncelikle öğlen yediğimiz protein ağırlıklı yiyecekler sizi aksama kadar tutacaktır. Akşam daha cok salata, çorba ve sebze yemeği gibi yiyecekleri tercih edebilirsiniz. Yemek hazırlamaya vakti olmayanlar ne yapcak? Ton balıklı salata veya ton balıklı sandviç de sağlıklı bir akşam öğünü olacaktır.

Sağlığınızın korunması , geliştirilmesi ve yaşam kalitenizi yükseltebilmek için kişiye özel vücudun ihtiyacı olan besin ögelerini yeterli miktarlarda ve doğru zamanda almalarını, hedeflediğiniz kiloya en sağlıklı ve en kısa sürede ulaşmanızı sağlıyoruz.
Bireysel olarak beslenme problemlerini tespit ederek haftalık olarak kişinin günlük yasantısında uygulayabileceği ve özel istekler doğrultusunda programlar sunulmaktadır.

Hizmet verdiğimiz alanlar
•    kilo kaybı
•    kilo kontrolü
•    kilo alımı
•    anti-aging
•    yeme bozuklukları
•    kardiovasküler hastalılar
•    insülün direnci
•    hipertansiyon
•    çocuk beslenmesi
•    sporcu beslenmesi