Nişantaşı, Ataşehir Diyetisyen | Clinimed
Nişantaşı: 0(212) 232 39 90 - Ataşehir : 0(216) 510 34 72 - 0(532) 275 11 30 info@clinimed.com.tr
EN

Diyetisyen

Fazla kilolarınızdan kurtulmak için her yolu denediğinizi biliyoruz! Doğru ve bilinçli yöntemlerle fazla kilolarınızdan zahmetsizce kurtulmak için kliniğimizdeki diyetisyen hizmetinden faydalanın!

CliniMed Dermatoloji & Plastik Cerrahi & Medikal Estetik Kliniği
☎️ 0(212) 232 39 90
☎️ 0(532) 275 11 30
SnapChat: clinimed_ist
Instagram: clinimed_nisantasi

Yazılar

Doğum Sonrası Kilo Verme
Doğum sonrası kilolar her annenin sorunudur, Planlı gebeliklerde ideal vücut ağırlığında olan bir anne ortalama 10-12.5 kg alarak hamilelik sürecini tamamlar. Sonrasında genellikle dengeli bir beslenme programı ve emzirme ile birlikte ilk 4 ay aylık 1-1,5 kg kilo verebilir ve ideal vücut ağırlığına yaklaşır. Ancak yüksek vucüt ağırlığı ile plansız bir hamilelik başlangıcı ve kontrolsüz bir hamilelik süreci geçiren bir annede alınan hamilelik kiloları 30 kg’a kadar yükselebilir. Alınan bu kiloları vermek ve vücudun toparlanması daha fazla zaman alacaktır.
Devamını oku…


Ketojenik Diyet
Tarihçesi: 1920’lerin başında epilepsi tedavisinde kullanılmaya başlanan bu uygulama, ilerleyen dönemde kanser hastalarında da uygulanmış, kanser hücrelerinde büyümenin ve metastaz oluşumunun yavaşladığı gözlemlenmiştir. Ardından 2003-2010 yılları arasında tip-2 diyabet, insülin direnci, dislipidemi ve hipertansiyon ile karakterize gelişen obezite hastalığının önlenmesinde birincil tedavi olarak kullanılmıştır.
Devamını oku…


1 Ayda Kaç Kilo Verilebilir?
Diyet yapmaya başlayanlar veya başlayacak olanların en çok merak etiği cevaplardan biri de ayda kaç kilo verilebileceğidir. Aslında diyet yaparken bir ayda verilebilecek kilo miktarı kişiden kişiye göre değişmektedir. Ancak bir genelleme yapacak olursak 2-6 kilo arasında kilo verilebileceğini söyleyebiliriz. Ancak bu durum çok fazla kilolu olan ve obez olarak adlandırdığımız kişilerde 8-10 kiloya kadar çıkabilmektedir. Bu beslenme şeklinize, nasıl bir diyet yaptığınıza ve metabolizma hızınıza göre değişmektedir.
Devamını oku…


6 Adımda Sağlıklı Kilo Almak
Kadınların en büyük derdi kilo vermek gibi görünse de çok zayıf olan ve kilo almak için mücadele eden kadınlar da vardır. fazla kilolu olmak nasıl sağlığa zarar veriyor, kişinin psikolojisini olumsuz etkiliyorsa çok zayıf olmak da aynı şekilde kişiye zarar vermektedir. Bu nedenle sağlıklı kilo almak için uygulanması gereken bazı yöntemleri sizinle paylaşmayı uygun gördük.
Devamını oku…


Detoksa Dair Her Şey
Vücudu toksinlerden arındırmanın en iyi yollarından biri olan detoks hakkında çoğuz aman eksik ya da yanlış bilgiler kulaktan kulağa yayılmakta. Vücudumuzda birçok durum sonrasında toksik maddeler birikmektedir. Bu durumlardan bazıları ise hava kirliliği, hatalı beslenme, alkol ve sigara tüketimidir. Toksik maddelerin vücutta birikmesiyle beraber adeta bir tıkanma yaşanır ve bağışıklık sistemi bu maddelerle başa çıkamaz.
Devamını oku…


Egzersiz ve Beslenmenin Muhteşem Uyumu
Herkes fit ve çok düzgün görünümlü bir vücuda sahip olmak ister. Bunun için dikkat edilmesi gereken birden fazla konu bulunmaktadır. Öncelikli olarak sadece dengeli beslenerek kilo vermenin mümkün olmadığı bilinmelidir. Çünkü bu şekilde kilo verseniz bile bir süre sonra spor yapmadığınız için kilolarınızı geri alacaksınızdır. Aynı şekilde sadece spor yaparak da kilo vermek mümkün değildir.
Devamını oku…


Ekmek Olmadan Diyet Olur Mu?
Kilo vermek için dengeli ve sağlıklı beslenmek şarttır. Ancak diyet yaparken bazı şeylerin anlaşılması gerekmektedir. Bir diyette her besin grubundan gıda olmalı ve bu gıdalar başarılı şekilde birbirleriyle dengelenmelidir. Diyet yapmaya karar veren biri ilk iş hayatından ekmeği tamamen çıkarıyor. Ancak bu düşünce yanlış bir düşünce olmasının yanı sıra kilo vermenizi sağlayacak bir uygulama da değildir.
Devamını oku…


Kalori Yakmak İçin 5 Enteresan Yol
Kilo vermek ve sağlıklı kilo kaybı için kalori yakmak önemlidir. Sadece düşük kalorili beslenmenin yanı sıra alınan kalorilerin de yakılması şarttır. Spor yapmak kalori yakmanın tek yolu gibi görünse de kalori yakmak için enteresan yöntemler de bulunmaktadır.
Devamını oku…


Menopoz Döneminde Beslenme
Menopoz dönemi kadınların en zor dönemlerinden biridir. bir inanışa göre menopoz döneminde zayıflamanın çok zor olduğu söylense de bu sözlere kulak asmamanızı öneririz. Menopoza girmiş olabilirsiniz, ancak hayatta bağınızı koparmayın ve fazla kilolarınıza savaş açın. Hormonal anlamda vücutta yaşanan değişimler kilonuzu da etkileyebilir. Yine de menopoz döneminde bazı ipuçları ile sağlıklı beslenmek ve kilo vermek mümkündür.
Devamını oku…


Regl Döneminde Tatlı Krizleriyle Başa Çıkmak
Regl dönemi kadınlar için ağrıların yanı sıra uzun süre devam eden şişkinlikler, meme hassasiyeti, bağırsak fonksiyonlarında bozulmalar ve kabızlık problemlerini de beraberinde getirmektedir. Özellikle regl öncesinde başlayan bu sorunlar regl döneminde de devam etmekte ve zor anlar yaşanmasına neden olmaktadır. Regl dönemi öncesinde ve regl sırasında artan tatlı krizleri her kadının başına gelen bir olaydır. Vücut azalan kan şekerini dengelemek için tatlı ihtiyacını karşılamak üzere beyne sinyaller gönderir. Elbette bu dönemde kadınların en sık tercih ettiği tatlı türü de çikolatadır.
Devamını oku…


Sınav Kaygısıyla Doğru Beslenerek Baş Edin
Başarılı bir gelecek için sürekli çalışıp emek veren öğrenciler bir yandan da sınav stresiyle ve sınav kaygısıyla baş etmeye çalışıyor. Sınavı kazanamazsa başarısız olacağını ve emeklerinin boşa gideceğini düşünen genç bireyler sınav kaygısı nedeniyle hem psikolojik hem de fiziksel sorunlar yaşayabiliyor. Sınav kaygısı kişinin yemeden içmeden kesilmesine bile neden olabilirken bu durum sağlıksız bir çalışma düzenini de beraberinde getiriyor.
Devamını oku…


Beden Kitle İndeksinizi Hesaplayın!